Cap lloc del tot entrellaça diverses històries de persones que han creuat l’Atlàntic entre Espanya i l’Argentina al llarg de diferents generacions. A través de testimonis, records i fotografies, l’obra mostra vides marcades per la migració, les famílies separades i la recerca d’un lloc al món. Entre aquestes veus, dues investigadores reflexionen sobre què vol dir marxar, quedar-se i viure entre dues terres.
Companyia: Cia. La Frenètika (en col·laboració amb Hiit)
Membres de l’equip: Sara Marco, Mar Martí, Núria Orellana, Àlvaro Filipuzzi, Ramón Micó, Laura Daza i Camille Latron.
Aquest espectacle comptarà amb servei de traducció simultània en llengua de signes catalana (LSC), a càrrec d’Irina Ginés.
Aquest espectacle forma part de la programació pròpia de l’Espai Escena i Pensament de l’Ateneu Centre Cultural, que busca posar en valor les produccions escèniques locals, apostant pel talent jove i/o innovador.
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró